Firma:
Rockloud
Stanowisko:
Marketing and Public Relations Manager
Branża:
Koncertowa
Miejsce pracy:
Warszawa
Obowiązki:
• Tworzenie kompletnych media planów (outdoor, prasa, telewizja, radio, Internet, social media, ambient) realizowanych wydarzeń w ramach powierzonych budżetów
• Tworzenie kompleksowych i kompletnych raportów z wykonania media planów i budżetów marketingowych realizowanych wydarzeń
• Dobór oraz kontraktowanie mediów patronackich i niepatronackich dla realizowanych wydarzeń (przygotowywanie ofert, negocjacje świadczeń oraz warunków współpracy, nadzór nad procesowaniem umów, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie umów, archiwizacja dokumentów)
• Tworzenie i archiwizacja materiałów szczegółowo dokumentujących wykonanie działań marketingowych realizowanych wydarzeń
• Nadzór nad procesem kreacji, przygotowania, akceptacji oraz wysyłki materiałów marketingowych realizowanych wydarzeń
• Aktywne budowanie i utrzymywanie relacji z mediami (ogólnopolskimi, lokalnymi i w razie potrzeby również zagranicznymi)
• Bieżące zarządzanie bazą danych mediów (utrzymanie i aktualizacja)
• Ścisła współpraca z działem sponsoringu i aktywny udział w budowaniu i utrzymywaniu relacji z partnerami komercyjnymi oraz sponsorami realizowanych wydarzeń
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży biletów oraz bileterią przy pozycjonowaniu realizowanych wydarzeń i określaniu strategii sprzedaży
• Współpraca z wytwórniami fonograficznymi w ramach realizowanych wydarzeń
• Dbanie o wizerunek firmy w środowisku mediów
• Redagowanie tekstów dotyczących realizowanych wydarzeń i działalności firmy (informacje i komunikaty prasowe dla mediów; notki biograficzne, newsy, opisy na strony www; wpisy na profilach społecznościowych)
• Aktywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dziennikarzami, bloggerami, youtuberami oraz trendsetterami
• Redagowanie mailingów do dziennikarzy, mediów oraz klientów
• Zapewnianie dziennikarzom wszystkich niezbędnych materiałów dotyczących realizowanych wydarzeniach i monitorowanie ich pracy
• Monitoring mediów, analiza efektywności działań PR oraz przygotowywanie bieżących i okresowych raportów
• Archiwizacja publikacji które ukazały się w mediach na temat realizowanych projektów
• Nadzór nad procesem akredytacji mediów (dziennikarze, ekipy foto, ekipy TV) na realizowane wydarzenia
• Opieka nad mediami (dziennikarze, ekipy foto, ekipy TV) podczas realizowanych wydarzeń
• Planowanie i realizowanie aktywności PR
• Tworzenie kompleksowych i kompletnych raportów z wykonania planów aktywności PR
• Pośredniczenie w umawianiu wywiadów z artystą dla dziennikarzy i mediów wspierających realizowane projekty
• Współpraca z wytwórniami fonograficznymi w zakresie komunikacji związanej z realizowanymi wydarzeniami
Wymagane doświadczenie:
• Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu
• Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w pracy z mediami i znajomość realiów panujących w mediach
• Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i wykonaniu efektywnych media planów
• Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu powierzonymi budżetami marketingowymi
• Udokumentowane doświadczenie w pozycjonowaniu w oparciu o dane demograficzne
• Doświadczenie we współpracy z dziennikarzami i znajomość realiów środowiska dziennikarskiego
• Posiadanie aktualnej wiedzy i znajomość najnowszych narzędzi z dziedziny public relations
• Bardzo dobra znajomość rynku mediów w Polsce (znajomość mediów/redakcji muzycznych w Polsce i za granicą będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie w pracy w branży koncertowej, muzycznej lub rozrywkowej będzie dodatkowym atutem
• Doświadczenie w pracy w mediach lub domu mediowym będzie dodatkowym atutem
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, socjologia, zarządzanie)
Wymagane umiejętności:
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
• Lekkie pióro i umiejętność szybkiego redagowania tekstów, informacji i komunikatów
• Praktyczna znajomość narzędzi monitoringu Internetu i social mediów (preferowane narzędzie Brand24)
Dodatkowe wymagania:
• Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w godzinach wieczornych i nocnych w związku z realizowanymi wydarzeniami (do 25% czasu pracy)
• Gotowość do pracy w wymiarze przekraczającym 40 godzin tygodniowo
Oferujemy:
• Możliwość aktywnego uczestnictwa w budowaniu i rozwijaniu firmy
• Pracę przy kreacji i realizacji ciekawych i prestiżowych wydarzeń
• Niezbędne narzędzia pracy
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji
• Premie
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadesłanie CV na adres: praca@rockloud.com
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).